Kassa 24 | Клієнтська база

Клієнтська база

Клієнтська база
Підсумкова вартість:
9249

Розрахунок вартості:

Ведення клієнтської бази
50 ₴/міс

50 ₴/міс

140 ₴/3 мес

500 ₴/рік

Розрахунок вартості

4999 ₴
6999 ₴
6999 ₴
7999 ₴

Додаткові витрати

Відправка SMS

0,36 ₴/шт

Послуги:

Віддалена настройка
99 ₴

Після підключення даного Додатку ви зможете створити власну базу клієнтів і використовувати накопичувальну систему знижок для збільшення ваших продажів. Ідентифікація відбувається за номером телефону або картки клієнта. Сума усіх покупок зберігається у історії. Визначати розміри знижок ви зможете в особистому кабінеті Kassa24.

Як активувати Програму лояльності для ваших клієнтів?

instruction

1. У Магазині додатків знайдіть розділ "Клієнтська база" і підключіть каси, на яких повинна працювати програма лояльності.

2. Виберіть один з трьох тарифних планів або використовуйте "Пробний" для тестування функціоналу.

Вартість місяця використання Додатки залежить від обраного тарифного плану. Найбільша знижка нараховується при річній передплаті.

instruction
instruction

3. Перевірте ваше замовлення і оплатіть доступ до додатка.

4. Зайдіть в розділ "Клієнтська база" і встановіть необхідний розмір знижок для накопичувальної системи.

instruction
instruction

5. Додайте у список магазини, в яких буде працювати дана Програма лояльності і накопичувальна система.

6. Додайте дані про клієнтів через онлайн-кабінет або на самому терміналі Kassa24.

В подальшому ви зможете ідентифікувати клієнта за номером телефону, або зісканованому штрих-коду з його картки клієнта.

Сума всіх покупок клієнта зберігається на Сервері. Розмір знижки визначаєте ви.

instruction
  • Сфери застосування програми лояльності
  • Технічні особливості
Продуктові магазини

Продуктові магазини

Ювелірні вироби

Ювелірні вироби

Зоотовари

Зоотовари

Медичні клініки

Медичні клініки

Салони краси

Салони краси

Онлайн-магазини

Онлайн-магазини

Одяг та взуття

Одяг та взуття

Запчастини

Запчастини

Господарські товари

Господарські товари

Створення клієнтських баз і впровадження різноманітних програм лояльності стають сучасним трендом в світі ритейлу.

Пропонуючи накопичувальну систему знижок ви говорите своїм клієнтам: "Чим довше ви з нами, тим більше ваша знижка".
Таким чином у них з'являється лояльність до вашого магазину і в разі необхідності придбання конкретного товару, вони, швидше за все, звернуться саме до вас.

З технічної точки зору зберігання інформації про ваших клієнтів і сумі їх покупок зберігається на сервері. Ви ж можете додавати нових клієнтів через web-кабінет або на самому терміналі.

Також ви зможете задавати розміри знижок в залежності від суми попередніх покупок.

Наприклад, власник магазину "Ромашка" може встановити мінімальний поріг суми покупок в 10 тис. грн. і встановити знижку в 3%. Тоді кожен клієнт, який досяг зазначеної суми покупок, зможе отримати знижку в розмірі 3% на весь чек.

Ідентифікація клієнтів може відбуватися за номером телефону або картки клієнта.

Крім того, в подальшому буде впроваджена функція SMS розсилки, і ви зможете інформувати своїх клієнтів про майбутні акції і розпродажі.

Також, якщо у вас кілька магазинів або ціла мережа, ваш клієнт зможе отримувати знижки та накопичувати суми в будь-якому з них.

Основні переваги впровадження Клієнтської бази:

  • Впровадження системи накопичувальних знижок : за статистикою саме знижка є одним з найважливіших чинників прийняття рішення про покупку в конкретному магазині.
  • Створені баз клієнтів : в подальшому ви сможеет використовувати Контакти клієнтів для інформування про майбутні акції та знижки.
  • Сервіс підтримує визначення за номером : ваші клієнти можуть забути дісконтну карту вдома, але все одно отримати знижку.
  • Автоматична синхронізація з програмним РРО Kassa24. Немає необхідності годинами "колупатися" в налаштуваннях.
  • Можливість віддаленого налаштування : ви надаєте доступ, а наші фахівці допоможуть налаштувати цю функцію.

Залиште номер для
консультації